Loading...
Gimnastica prenatala2020-10-16T13:48:52+00:00

Gimnastica Prenatala

DE CE ESTE BINE SA FACEM GIMNASTICA DE-A LUNGUL PERIOADEI DE SARCINA?

Prin gimnastica ne construim si ne mentinem conditia fizica indiferent daca ne aflam in postura de viitoare mamici sau nu.
Avand conditie fizica buna, ne simtim mai active, mai vesele, avem controlul castigului in greutate normal din timpul sarcinii si astfel consolidam starea de bine esentiala pentru fiecare dintre noi.

Cu ajutorul exercitiilor de gimnastica circulatia sangelui este facilitata, copilasul primeste mai multe substante nutritive si oxigen, iar toxinele sunt mult mai bine eliminate.

Prof. Dr. Virgiliu Ancar specifica in cartea de Obstetrica adresata viitorilor medici : „In timpul travaliului, efortul depus de mama este impresionant, fiind comparabil cu o ascensiune la 2000 m sau alergarea unui maraton. Efortul depus este deosebit de mare, in special daca este un efort depus fara antrenament, organismul femeii pregatindu-se din mers si trebuie sa se adapteze rapid necesitatilor crescute.

De aici rezulta importanta deosebita a unei pregatiri a mamei pe tot parcursul sarcinii, cu efectuarea exercitiilor de respiratie si pregatirea psihologica a acesteia. […] Adaptarile materne in travaliu sunt pregatite de adaptarile organismului matern pe tot parcursul sarcinii.”

Urmand un program special conceput pentru gravide, vei exersa pozitii de travaliu, dar si metode de respiratie ce te vor ajuta in acele momente unice sa fii puternica si pregatita pentru a-ti intampina cu bucurie „sufletelul” mult asteptat.

Urmand un program special conceput pentru gravide, vei exersa pozitii de travaliu, dar si metode de respiratie ce te vor ajuta in acele momente unice sa fii puternica si pregatita pentru a-ti intampina cu bucurie „sufletelul” mult asteptat.

Inainte de inceperea orelor de gimnastica, trebuie sa ai acordul medicului obstetrician.

Programul nostru fiind realizat special pentru perioada de sarcina, contine exercitii directionate pentru prevenirea si combaterea „efectelor” neplacute ale transformarilor specifice sarcinii cum ar fi:

Sunt eliminate prin formarea autocontrolului asupra aliniamentului corpului si posturii („scoala spatelui” – metoda Zachrison);

(in special articulatiile coxo-femurale si cele ale bazinului) prin exercitii cu mingii de gimnastica, folosite si in travaliu;

(umflarea mainilor si a picioarelor) prin exercittii speciale;

in vederea mentinerii ei la valori adecvate lunilor de sarcina;

toracice si diafragmatice, astfel exersand respiratiile pentru travaliu;

Toate aceste exercitii sunt inglobate intr-un program cu durata de o ora la care pot participa mai multe gravide o data si sunt coordonate de Ramona Rosu, fiziokinetoterapeut, absolvent al Facultatii de Medicina „Carol Davila”, Bucuresti.

Poti incepe acest program dupa implinirea primului trimestru de sarcina, cand nidatia fatului este completa

Exista situatii in care gimnastica prenatala este contraindicata: hipertensiune arteriala, insuficienta cardiaca, intarziere in cresterea uterina, hemoragiile vaginale, insuficienta cervico-istmica, iminenta de nastere prematura sau nasteri premature in antecedente, ruptura spontana prematura de membrane, placenta jos inserata, sarcina multipla

Program recomandat de dl. Dr. Haiduc Petru Catalin, medic specialist Obstetrica-Ginecologie, spitalul clinic Medicover

Inscrie-te ONLINE aici
Este necesara inscrierea in calendarul de programari: https://www.supersaas.com/schedule/pronatalita/inscrieri
Plata abonamentelor si a cursurilor se achita prin transfer inter/bancar in contul societatii  SC Souplesse & Sante Club SRL Sediu: Str Armenis nr 8, bl J5, sc H, apart. 107, Sector 3, Bucuresti CIF: 17603740 Nr.Reg.Com: J40/9058/2005 Cont: RO06INGB0000999909631836 Bancă: ING Bank, in baza facturii primite prin e-mail.

Tarife:

– 1 clasa – 40 lei

– abonamentul de 4 sedinte – 145 lei, valabil 30 zile calendaristice

– abonamentul de 10 sedinte – 320 lei, valabil 45 zile calendaristice

Vezi Tarife

Articole Recente

Formular de contact

    Nume si prenume:*

    Email:*

    Numar telefon:*

    Mesaj: